burninginside.blogg.se

En extraordinary blogg som drivs anonymt av någon med kvinnlig genuppsättning som inte innehar någon form av filter. En filterlös blogg med knepiga tankar, rabblande ventilationer som du läser helt på egen risk!

The fire's out but still it burns

Kategori: ventilationssystemet

Dagarna går och jag känner att allt bara kväver mig mer och mer, samtidigt som jag vet vad problemet är så vet jag inte. Jag önskar att bra natt med bra sömn i alla fall för en natt, jag vill gå en dag utan tryckande huvudvärk.

Droppen som fick bägarn och rinna över har kommit för längesen, den forsar över. Kvävda skrik, långa nätter, trasiga samtal, påsar under ögonen i färgen svart är vardag. En självdestruktiv vardag som jag växt till att tycka, till att inte göra något åt, för mitt upp i den känslomässigt avtrubbade tillvaro så är det känslor och även om det får mig att känna misär och ett enormt självhat  så är det en känsla och just nu gripar jag efter vad som helst, vilken känsla som helst för att känna någon form av verklighet.
Kommentera inlägget här: