burninginside.blogg.se

En extraordinary blogg som drivs anonymt av någon med kvinnlig genuppsättning som inte innehar någon form av filter. En filterlös blogg med knepiga tankar, rabblande ventilationer som du läser helt på egen risk!

My head's under water, but I'm breathing fine

Kategori: ventilationssystemet

Året va 2014 när jag bestämde mig för att skapa en blogg, en blogg där jag kunde ventilera. Av vilken anledning eller hur jag tänkte där och då det vet jag inte. Även om beskrivningen är en smula överdriven eller överdriven kanske egentligen är fel att säga det är snarare ett rop på hjälp..? Där och då så var det nog det. Men åren har gått och den r klumpen i halsen som man sväljer och sväljer men somaldrig försvinner den finns kvar. Likaså migrän och sömnlösa nätter.

Jag är trött. 

Man säger att "kan man inte bara få lite medvind någon gång?" Den där känslan när man spänner fast sig för att njuta när "livet bara flyter" och så smäller det och man inser att man glömde spänna fast sig och man bara faller och hastigheten bara ökar och när man har kommit så långt i fallet och allt man prövat för att få den där förbannade fallskärmen och vecklas ut och det bara inte händer det är då man inser att man bara ska hoppas på att man landar på fötterna. Och när man väl gjort det så går man påsarna tabbe en gång till spänner fast sig tar ett djupt andetag och tackar gud för att man landa på fötterna denna gången också och hoppas att ni, nu kan det väl vara min tur att få lite medvind. Fast det händer ju aldrig.

Slut gnäll människa. Du är bara trött.
Kommentera inlägget här: