burninginside.blogg.se

En extraordinary blogg som drivs anonymt av någon med kvinnlig genuppsättning som inte innehar någon form av filter. En filterlös blogg med knepiga tankar, rabblande ventilationer som du läser helt på egen risk!

I tried to be perfect

Kategori: ventilationssystemet

Jag är trött. Jag är så jävla trött, både psykiskt och fysiskt. Känslan och vakna upp och inte vara helt utvilad är hemsk men du vänjer dig efter ett par månader. Du vänjer dig vid att se ut som om du är i konstant slagsmål men någon, du vänjer dig vid att folk kollar en extra gång eller barn som utbrister "Mamma, har slåts?".

Att huvudet inte hänger med och jag har en brist när det kommer till och prata om känslor. Får jag vill själv lida av i slutändan, för jag får helt ärligt ingen ordning i huvudet. 
Kommentera inlägget här: