burninginside.blogg.se

En extraordinary blogg som drivs anonymt av någon med kvinnlig genuppsättning som inte innehar någon form av filter. En filterlös blogg med knepiga tankar, rabblande ventilationer som du läser helt på egen risk!

Cut me off, I lost my track

Kategori: ventilationssystemet

Jag vet egentligen inte vart jag vill komma med denna bloggen. Kan väl börja med att säga att jag hade en gång en blogg en liten med ett fåtal läsare. Typ runt 100. Det var gamla tider det. ehe. 

Det jag vill säga med detta inlägg är väl vad som praktiskt taget står så fort man kommer in på denna blogg om det nu är någon som läser eller kommer till att läsa denna bloggen är att även om jag lider av svår rättstavningsmani och allt sånt, punkter och komma tecken på rätt ställen, så är det något som inte kommer att finnas på denna blogg mest på grund utav att jag inte använder punkter när jag tänker. Eller punkter och stor bokstav och ett och annat kommatecken kan väl förre komma men seriöst skulle min gamla svensklärare se detta så skulle hon gråta. Helt ärligt. 

Mer om mig, eller?!?!? 
UM, ja. Jag besitter en stor kapacitet i att rabbla ohämmat men jag kan bete mig väluppfostrat bland folk. Kanske därför jag inte tänker gå ut med några större namn mer än han, hon, den, de, x, y, q och så vidare, ni hajar. För helt ärligt skulle dem se detta skulle dem skämmas? Eller kanske inte. 

Jag lever som sagt i det avlånga landet Sverige, med blont och blåögt ursprung. Jag är inte rasist. Jag stödjer däremot moderaterna. Det kan vi fördjupa oss i en annan dag. 

Jag innehar utbildning inom ett brett område upp till gymnasiet, ett jobb som är ett stort jävla snedsprång jämfört med utbildning och vad jag vill jobba med men det passar mitt å så krångliga privatliv (som ni säkert i en anonym väg kommer få höra mer om) så ni "följ dina drömmar, jobba med vad du vill bla bla"-typ av människor kan ta sig där solen inte skiner och pysa ditt pepparn växer för i bland måste man gå den krokiga vägen genom helvetet, för att i sin tur komma ut (eller ja förhoppningsvis) levande på andra sidan.

Jag tycker egentligen om att skriva men jag är inte bra på det. Tyvärr. Jag hade gärna fötts med begåvningen att bemästra skrivandets konst. Jag innehar däremot talet. Grym på att tala, har gått självförtroende men är inte framfusig utan har jag något och tillföra konversationen så gör jag det. 

Kanske skulle döpt bloggen till ventilation.blogg.se, istället? Kanske???

Skitsamma. 

Öö, har jag något mer och tillföra? Tror icke det eller jo det har jag men inte för denna gång. 

Detta kommer inte bli nästa Kisse. Utan jag är bara en ovanlig svensk med lite för komplicerat liv som behöver någonstans att ventilera helt enkelt.

unedited, läs på egen risk och bli sur. ;)
Kommentera inlägget här: